نحوه‌ی ارسال مدارک از طریق فتوکنترل

نحوه‌ی ارسال مدارک از طریق فتوکنترل

29.09.2021
تاکسی آنلاینماکسیم در شهرستانماکسیمثبت نام راننده ماکسیم

رانندگان می توانند از طریق سایت سامانه‌ی هوشمند درخواست خودرو ماکسیم در مدت زمان کوتاهی به این ناوگان بزرگ حمل و نقل ماکسیم بپیوندند.

رانندگان پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت کد تایید، می توانند اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایند و ادامه فرایند ثبت نام را طی کنند.

کاربر در گام بعد، باید نسبت به وارد کردن اطلاعات وسیله نقلیه خود اقدام کند. ماکسیم این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا آنان بتوانند هر تعداد وسیله نقلیه ای که دارا هستند را به لیست خود بیافزایند.

پس از افزودن وسیله نقلیه، رانندگان موظف اند تا از طریق فوتوکنترل با تلفن همراه خود، از موارد خواسته شده توسط سامانه عکس تهیه کنند و با بارگذاری آن در بخش مربوطه اطلاعات ثبت نامی خود را تکمیل کنند.

این اطلاعات برای کارشناسان ماکسیم ارسال خواهد شد و در مدت زمان کوتاهی احراز هویت آنان به همراه وسیله نقلیه افزوده شده به سامانه، انجام خواهد شد.

موارد مورد نیاز برای فتوکنترل عبارتند از عکس سلفی راننده، پشت و رو گواهینامه، برگ سبز یا پشت و رو کارت وسیله نقلیه، بیمه شخص ثالث و نمای جلو و سمت شاگرد خودرو که برای هر کدام قسمت جداگانه ای در نظر گرفته شده است. در هر قسمت نیز توضیحات کاملی در خصوص نحوه عکس انداختن آورده شده است تا ثبت نام رانندگان بدون نقص انجام پذیرد.

کارشناسان سامانه پس از ارسال عکس ها، صحت آنان را تایید و یا رد می کنند. در صورت رد شدن کاربر می بایست تصویر صحیح را مجدد ارسال نماید.

این فرآیند برای رفع نیاز مراجعه حضوری کاربران به دفاتر ماکسیم در شهرهای مختلف و صرفه جویی در وقت آنان اجرا می شود.

برای دیدن ویدیو آموزشی فتوکنترل از طریق تلفن همراه می توانید از طریق لینک زیر به کانال آپاراتی ماکسیم مراجعه نمایید.

logo-samandehi