«پسندیدن یا نپسندیدن» کاربران می‌توانند کیفیت خدمات پشتیبانی سامانه‌ی «ماکسیم» را ارزیابی کنند

«پسندیدن یا نپسندیدن» کاربران می‌توانند کیفیت خدمات پشتیبانی سامانه‌ی «ماکسیم» را ارزیابی کنند

19.07.2023

کارشناسان سامانه‌ی «ماکسیم» به‌منظور افزایش کیفیت خدمات بخش «پشتیبانی» و جلب رضایت بیشتر کاربران، راه‌حل جدیدی ارائه داده‌اند.

قابلیت ارزیابی تقاضاهای مشتری برای پیگیری اثربخشی حل مشکلات کاربر، به اپلیکیشن اضافه شده است. بدین‌ترتیب کاربر با استقاده از این قابلیت می‌تواند درباره‌ی پاسخ دریافتی از بخش پشتیبانی سامانه ازطریق دو گزینه‌ی «پسندیدن» و «نپسندیدن» نظر دهد.

تجزیه‌وتحلیل واکنش‌های کاربران نشان داد که در ۹۵٪ موارد، کارشناسان سامانه می‌توانند به حل مشکلات کاربران کمک کنند. درصد انتخاب گزینه‌ی «نپسندیدن» زیاد نیست و تجربه نشان داده است که معمولاً ارزیابی‌های منفی مربوط به مواردی می‌شود که کاربران، پاسخ‌هایی مطابق نظر یا خواست خود را دریافت نمی‌کنند. همچنین پاسخ‌هایی که توضیحات دقیق و کاملی را دربر نمی‌گیرد، بازخورد منفی دریافت می‌کنند.

این قابلیت به سامانه کمک می‌کند تقاضاهایی را شناسایی کند که باید توجه بیشتری به آن‌ها داشت و برای اصلاح وضعیت رسیدگی به آن‌ها، به‌موقع اقدام کرد.

در برنامه‌ریزی‌های آتی پیش‌بینی شده است که امکان درج نظرات کاربران درباره‌ی پاسخ‌های دریافتی از بخش پشتیبانی نیز فراهم شود.

قابلیت ارتباط با ما و دریافت بازخوردهای کاربران، به بهبود کیفیت خدمات سامانه و عملکرد بخش پشتیبانی منجر خواهد شد.

logo-samandehi