آرمین کریمی به‌عنوان مدیرعامل جدید سامانه‌ی «ماکسیم» معرفی شد

آرمین کریمی به‌عنوان مدیرعامل جدید سامانه‌ی «ماکسیم» معرفی شد

29.01.2024

آقای آرمین کریمی از اول دی در جایگاه شغلی جدید خود قرار گرفت. او بیش از ۶ سال است که از زمان شروع به کار این سامانه‌ در این مجموعه مشغول به فعالیت بوده است. مدیرعامل جدید از برنامه‌های بزرگ برای آینده‌ی سامانه خبر داد و در اولین مصاحبه‌ی خود به‌عنوان مدیرعامل از مسیری که برای رسیدن به موفقیت طی کرده است،‌ گفت.

آرمین کریمی متولد ایران است؛ اما برای ادامه‌ی تحصیل به خارج از کشور می‌رود. زندگی در خارج از کشور او را به حوزه‌ی درخواست آنلاین وسایل نقلیه علاقه‌مند می‌کند. در آن روزها اپلیکیشن‌های درخواست خودرو هنوز به بازار حمل‌ونقل ایران راه نیافته بود؛ اما چشم‌انداز بسیار خوبی برای توسعه در این حوزه پیش‌بینی می‌شد. آقای کریمی پس از بازگشت به کشور، تیمی را گرد هم آورد تا نرم‌افزار خود را طراحی کند؛ اما متأسفانه این پروژه در مرحله‌ی جست‌وجوی سرمایه‌گذار متوقف شد. نرم‌افزار جدید نتوانست حمایت مالی کافی را دریافت کند و تیم جوان نیز بودجه‌ی لازم را برای اجرایی‌کردن برنامه‌ی خود نداشت. با این حال، او هرگز از علاقه‌ی خود به چنین سامانه‌هایی دست نکشید و همیشه خدمات این سامانه‌ها را تحسین می‌کرد. مدیرعامل جوان مطمئن بود که آینده‌ی صنعت حمل‌ونقل تحت‌تأثیر این فناوری‌ها متحول خواهد شد و شاید به‌دلیل همین تفکر بود که وقتی با پیشنهاد شغلی از سامانه‌ی «ماکسیم» مواجه شد، تصمیم گرفت همراه با این استارت‌آپ پیشرفت کند.

سامانه‌ی «ماکسیم» در سال ۱۳۹۶ در ایران افتتاح شد و اولین شهری که این سامانه فعالیت خود را در آن شروع کرد، کلان‌شهر تهران بود. این سامانه به یکی از اولین بسترهای درخواست‌ خودرو و تحویل مرسولات در کشور تبدیل شد.

آرمین کریمی هنگام شروع در خاستگاه توسعه‌ی این صنعت ایستاده بود، بازار تاکسی در مقابل چشمانش درحال تغییر بود و پیشرفت و فناوری اطلاعات، افکار و نگاه مردم را در زمینه‌ی سفر و روش‌های درخواست تاکسی کاملاً دگرگون کرده بود. او خاطرنشان می‌کند:

ما از صفر شروع کردیم. در شروع کار یک تیم کوچک بودیم! به‌معنای واقعی کلمه ۳،‌ ۴ نفر بودیم و به من پیشنهاد شد که بخش برون‌سپاری و فرانشیز را گسترش بدهم؛ اما در آن زمان همه چیز نیاز به توسعه داشت و تیم کوچک ما کارهای مختلفی را انجام می‌داد. ما به‌شدت درگیر تجزیه‌وتحلیل بازار، مذاکره با سازمان‌های دولتی، راه‌اندازی دفاتر، جست‌وجو و آموزش نیرو، ترسیم نقشه، قیمت‌گذاری، تبلیغات و ... بودیم. به‌تدریج تعداد کارکنان افزایش یافت و این سامانه توانست اعتماد کاربران خود را جلب کند و خدمات ما در دسترس ساکنان اکثر شهرهای کشور قرار گرفت. به‌مرور مردم از خدمات سامانه استفاده کردند و ما بازخوردهای مثبتی از آن‌ها دریافت کردیم و بدین‌ترتیب «ماکسیم» با سرعت زیادی به محبوبیت رسید. امروز مجموعه‌ی ما یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌های تاکسی‌اینترنتی در کشور است و من بسیار خوشحالم که در شکل‌گیری و توسعه‌ی آن نقش تأثیرگذاری داشته‌ام.

درحال حاضر این سامانه در حوزه‌ی سفرهای بین‌شهری پیشرو است و بیش از ۲۰۰ شهر را تحت‌پوشش قرار داده است. تاکنون بیش از ۴ میلیون نفر از خدمات سامانه‌ی «ماکسیم» استفاده کرده‌اند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های سامانه و تفاوت آن با سایر رقبای خود، قیمت‌های ثابت و مقرون‌به‌صرفه‌ است.

برنامه‌های زیادی برای آینده درنظر گرفته شده است؛ اما استراتژی ما تغییر نمی‌کند. «ماکسیم»، حضور خود را در پهنه‌ی جغرافیایی کشور گسترش می‌دهد و به ارائه‌ی خدمات با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ و کیفیت بهینه ادامه خواهد داد. تأکید ما همواره بر گسترش شبکه‌ی شعب فرانشیزی و فراگیرکردن سفرهای بین‌شهری خواهد بود. اقدامات جامعی انجام خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که امکان استفاده از خدمات حمل‌ونقل بدون توجه به وسعت شهرها برای افراد بیشتری فراهم است.

قطعاً شما برای تحقق اهداف بزرگ به توان و انرژی نیاز دارید و این مهم است که منبعی برای الهام‌گرفتن پیدا کنید و از آن‌ منبع انرژی بگیرید.

من معتقدم که باید در همه چیز تعادل وجود داشته باشد و برای رسیدن به نتایج عالی در یک محیط حرفه‌ای، لازم است «باتری» خود را مدام شارژ کرد. به‌همین دلیل سعی می‌کنم تا حد امکان با عزیزانم وقت بگذرانم، کوه‌نوردی کنم و به شهرها و کشورهای دیگر سفر کنم. البته برای موفقیت لازم است دانش و مهارت‌های خود را در ابعاد مختلف ارتقا دهیم، کتاب بخوانیم، مستند تماشا کنیم و با افراد متخصص معاشرت و تعامل داشته باشیم.

سامانه‌ی «ماکسیم» با داشتن یک مدیر جوان و بلندپرواز، قصد دارد سهم خود را در بازار حمل‌ونقل مسافر در کشور افزایش دهد. ارائه‌ی خدمات مقرون‌به‌صرفه‌ به مسافران به‌طوری که خدمات تاکسی‌آنلاین برای اقشار مختلف مردم قابل‌استفاده باشد، ایجاد فرصت‌های کسب درآمد برای رانندگان و تلاش درجهت کاهش بیکاری از اهداف اصلی و همیشگی این سامانه بوده است و این اهداف بدون تغییر باقی خواهد ماند.


logo-samandehi